בעקבות הפרסום ב'קול חי' • גפני: "החלטה תמוהה, חמורה ובלתי הגיונית"

    ארי וידר 1 Comment on בעקבות הפרסום ב'קול חי' • גפני: "החלטה תמוהה, חמורה ובלתי הגיונית"
    15:07
    02.05.24
    מיכל ירושלמי No Comments on כשאמא שלפה את ה'קלף' הכי חזק: הרבנית חגית שירה בסיפור מיוחד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאור הפרסום באתר 'קול חי' אליו התוודע יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני על כוונת ארגון הגג לאיכות הסביבה, "חיים וסביבה" להעניק פרס למפעילי תחבורה ציבורית בשב"ק, בירושלים – הביע ח"כ גפני את מחאתו ואמר כי מדובר בהחלטה תמוהה, חמורה, ובלתי הגיונית,  אשר גורמת לפוליטיזציה של נושא איכות הסביבה, פוגעת בכל שוחרי איכות הסביבה, ובמאבקי ארגוני הסביבה אשר היה שותף פעיל בהם כל השנים בנושא בניה בחופים, ובכל הנושאים של איכות הסביבה.

    ח"כ גפני הוסיף כי "ההחלטה הזו חמורה, ומי שקיבל אותה עשה טעות נוראה. אם חושבים על איכות הסביבה הרי שיש לתת פרס לאלו שלא נוסעים כלל בשבת,  אין ספק שזו החלטה פוליטית לחלוטין אשר אין לה מקום בקרב ארגוני הסביבה. מתן פרס לנושא זה אשר פוגע בחלקי ציבור רבים המזוהים עם מאבקי ארגוני הסביבה השונים, מהווה פגיעה קשה וטעות חמורה מאד, ויש לבטל את ההחלטה".

    יו"ר ועדת הכספים ציין כי כי שוחח בנושא עם יו"ר הכנסת, אשר אמור להשתתף בטקס והביע את מחאתו מהטקס ומהפרס שיינתן למפעילי התחבורה הציבורית בשבת, ולדבריו, יו"ר הכנסת אמר כי לכנסת אין כל קשר לנושא מלבד אירוח הטקס בפועל וכי יו"ר הכנסת אף לא אמור להעניק את הפרס. "אני מלווה את ארגוני איכות הסביבה עשרות שנים, ושותף למאבקים רבים שלהם, אני לא זוכר החלטה תמוהה, חמורה ובלתי הגיונית כמו זו שהם קיבלו, ואני מקווה שיחזרו בהם" אמר גפני.

    כזכור בתגובה לפרסום באתר 'קול חי' טען דובר יו"ר הכנסת כי "ועדת הפרס מחליטה למי להעניק את הפרס וכי יו"ר הכנסת אינו חלק מהוועדה".

    בלשכתו של היו"ר מסבירים כי באופן מסורתי משתתף יו"ר הכנסת באירועים וכך יהיה גם באירוע זה שבה היו"ר יישא דברים קצרים אך לא יעניק את הפרסים.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      שכחו את ריבלין הנשיא הוא היה קופץ על ההזדמנות